فرماندار کلاله گفت: ریاست محترم جمهور یک سرمایه ملی تربیت یافته مکتب آقا امام حسین علیه السلام و انقلاب بود که قطعا شهادت این بزرگان، ملت ما را مستحکم و استوارتر در راه ادامه آرمان‌های انقلاب خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰ 21 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، فرهاد شیبک عصر امروز در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور فقید و همراهانش اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یکی از یاران صدیق را که عاشق انقلاب، ولایت فقیه، مردم و خدمت بی‌منت به مردم بود را از دست داد و در واقع شهادت مزد خدمت بی‌منت رییس محترم جمهور بزرگوار ما بود.

وی بیان کرد: ریاست محترم جمهور یک سرمایه ملی تربیت یافته مکتب آقا امام حسین علیه السلام و انقلاب بود که قطعا شهادت این بزرگان، ملت ما را مستحکم و استوارتر در راه ادامه آرمان‌های انقلاب خواهد کرد.

فرماندار کلاله گفت: همه ما در پایداری و قدردانی از مجاهدت‌های رییس محترم جمهور مسئولیت داریم لذا باید مناسبت‌ها و برنامه‌های یادبود را به بهترین شکل در سطح شهرستان برگزار کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مراسم متمرکز عزاداری مردم کلاله در روز چهارشنبه، دوم خرداد ماه پس از نماز مغرب و عشا در مصلای امیرالمومنین ع کلاله برگزار می‌شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار