دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی
دبیرستادامربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به محورهای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: انتخابات الان اولویت اول کشور است و باید همه توان کشور در جهت تحقق انتخاباتی با شکوه به کار گرفته شود.
کد خبر: ۴۲۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 14 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشهد امروز  سیدعبدالله ارجائی در جمع کارکنان ستاد استان با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای افزود: اولویت اول سیاست کشور حضور گسترده ی مردم است چون یک رای بیشتر اقتدار بیشتر را به دنبال خواهد داشت و تا موقعی که مردم بالاترین مشارکت را در انتخابات دارند دشمن جرات حمله نظامی را نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: تلاش سازمانی نهاد های کشور باید در راستای حضور گسترده مردم به کار گرفته شود و البته در این راستا طبق قانون در مجموعه های اداری نباید سلایق فردی و مواضع سیاسی و حزبی ورود پیدا کند.

ارجائی با اشاره به نگاه دینی و ملی برای شرکت در انتخابات تصریح کرد: شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی برای حفظ اقتدار و امنیت کشور است بلکه یک وظیفه شرعی برای تحقق اهداف جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت امانت داری و حفظ رای مردم افزود: همه دستگاه ها باید امانت دار رای مردم باشند تا طبق قانون مردم هرکه دوست داشتند انتخاب نمایند و همه در برابر قانون برابر هستند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص امانت داری رای مردم واهمیت حفظ آرامش کشور و حفظ امنیت انتخابات افزود: همه مردم و مسئولان در هر پست و جایگاه باید در این زمینه تلاش کنند و مانع هرگونه تشنج و ناامنی باشند تا مردم بتوانند در یک فضای سالم رئیس جمهور مورد نظر خود را انتخاب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار