اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تور عکاسی گردشگری را برای نخستین بار با حضور دانش آموزان رشته عکاسی در روستای کنگ برگزار کرد.
کد خبر: ۴۲۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،تور عکاسی گردشگری برای اولین بار به همت اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی و به منظور هدایت هنرمندان و هنرجویان عکاس به سمت و سوی گردشگری، جاذبه های تاریخی و مردم شناسی و ومعرفی فرهنگ و تاریخ استان برگزار شد.
این طرح به پیشنهادحمید هاشمی پور، کارشناس عکس میراث فرهنگی خراسان رضوی ارائه شده است و در اولین تور عکاسی گردشگری که روز گذشته سه شنبه 19اردیبهشت ماه برگزار شد دانش آموزان هنرستان عکاسی مشهد از جاذبه های معماری، مردم شناسی، آداب و رسوم  و بافت روستایی کنگ به عنوان ماسوله خراسان عکاسی کردند.
این تور به منظور آشنایی هر چه بیشترمردم به خصوص جوانان با آداب و رسوم و فرهنگ مردم این منطقه و معرفی جاذبه های گردشگری و طبیعی روستای کنگ برگزار شد.
گفتنی است علاقه مندان به عکاسی گردشگری در گروه های مختلف می توانند جهت برگزاری پروژه های مشترک با میراث فرهنگی به روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی مراجعه کنند.
برپایی نمایشگاه و در معرض قرار گرفتن آثار تور گردشگری از دیگر برنامه هایی است که در آینده برگزار خواهد شد.این پروژه می تواند آغازی برای اجرای پروژه های آینده و همکاری بین میراث فرهنگی و علاقه مندان به رشته عکاسی باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار