یک فیلمساز مشهدی:
یک فیلمساز مشهدی گفت: متاسفانه در مشهد سینما دیده نشده است و شورای شهر به آن توجهی ندارد.
کد خبر: ۴۱۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 06 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشهد امروز، سید مهدی رضازاده ، با بیان اینکه در واقع شورای شهر من مجموعه‌ای از نمایندگان مردم شهر من هستند که مطالباتی در ارتباط با همه موضوعات دارند که یکی از این موضوعات و برنامه‌ها؛ هنر سینما است،به ایسنا اظهار کرد: مردم شهر من نیازمند این هستند که سینمای خوبی داشته باشند و این امر مهم باید از سوی شورای شهر مورد توجه قرار گیرد و از هنر سینما به نفع کشور و منافع ملی استفاده شود.

وی ادامه داد: اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد و شورای شهر تا کنون هیچ گونه کاری را در زمینه همراهی هنر سینما، کمک به سینما و سینماگر انجام نداده است.

این فیلمساز عنوان کرد: متاسفانه در همین راستا بخشی از مطالبات مردم نیز همچنان معلق باقی مانده و انتظار ما این است که شورای شهر جدید حداقل به این بخش از وظایف خود توجه کند.

وی تاکید کرد: در واقع مهم‌ترین کاری که شورای شهر می‌تواند انجام دهد تامین بودجه و اختصاص دادن بخشی از بودجه این شهر نیز به مقوله سینما و به ویژه سینمای دینی که در شهر مشهد باید به طور جدی به آن توجه شود، است.

این کارگردان سینما با اشاره به اینکه سینمای دینی در شهر مشهد که شهری مذهبی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: اگر سینمای دینی در شهر مشهد پیگیری نشود پس کجا باید به آن پرداخته شود؛ بر همین اساس شورای شهر مشهد متعهد به این مقوله مهم و ارزشمند نیز خواهد بود.

رضا زاده خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه سینمای دینی در سراسر کشور به صورت مفعول باقی مانده است و شهر مشهد قطعا باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای نشان دهد و به آسانی از کنار آن عبور نکند.

این فیلمساز اظهار کرد: در واقع مشهد می‌تواند آثار فاخر بزرگی را تبلیغ کند و با توجه به اینکه به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده، این موضوع کاملا در اختیار شورای شهر است و این نیاز واقعا وجود دارد که این امر نادیده گرفته نشود.

وی ادامه داد: اگرچه که باید به دیگر ابعاد سینما توجه شود، اما با توجه به اینکه شهر مشهد شهری مذهبی است پس با این حال باید به بعد سینما دینی توجه ویژه‌ای شود و نسبت به ابعاد دیگر نیز در اولویت قرار گیرد.

رضا زاده خاطرنشان کرد: من توصیه می‌کنم که شورای شهر در این قضیه به صورت جدی ورود پیدا کند و نقش پررنگی نیز داشته باشد و این در حالی است که متاسفانه تا به امروز هیچ ورودی در این زمینه نداشته است.

این کارگردان سینما تاکید کرد: امید است که در این دوره، نمایندگان خوب و لایقی انتخاب شوند که هنر برایشان مهم باشد و آن را در اولویت امور خود قرار دهند و همچنین به آن توجه ویژه‌ای نیز داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار