در این روز مخاطبان زیادی از نقاط دور و نزدیک کشور به نمایشگاه آمدند و با کتاب ها دیدار تازه کردند.
کد خبر: ۴۱۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 06 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از باشگاه خبرنگاران روز سوم نمایشگاه بین المللی کتاب، برگزار شد. در این روز مخاطبان زیادی از نقاط دور و نزدیک کشور به نمایشگاه آمدند و با کتاب ها دیدار تازه کردند.

از جمله حاشیه هایی که شاهد بودیم، بارانی شدن هوا و بسته بودن درب سالن های نمایشگاه بود. درب سالن ها راس ساعت ده باز شدند و به همین دلیل بازدیدکنندگان تا حدود ساعت ده زیر باران مانده بودند.

سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز از نمایشگاه بازدید کرده و به خرید چند جلد کتاب نیز پرداخت و در حاشیه برگزاری بازدید از نمایشگاه گفت: امکانات نظام در اختیار قرار گرفته تا نمایشگاه تشکیل شود. ما حق نداریم در این نمایشگاه تفکرات باطل را عرضه کنیم. 

از دیگر افرادی که از نمایشگاه بازدید کردند می توان به هوشنگ مرادی کرمانی، محسن افشانی و علیرضا بدیع اشاره کرد.

در روز سوم نمایشگاه به دلیل آن که جمعه بود، سالن های کودک و نوجوان و بخش دانشگاهی شلوغ شده بود و در هر نقطه شاهد دانش آموزانی بودیم که با اشتیاق کتاب می خریدند، اما از نکات منفی سالن های کودک و نوجوان می توان به گرمای شدیدش اشاره کرد.

در بخش ناشران بین المللی نیز غرفه ایتالیا پر از ناشران و نویسندگان ایتالیایی بود و مراسمی هم در این بخش برگزار شد.

 در غرفه خانه کتاب هم، گفت و گویی با استاد احمد سمیعی پیرامون موضوع ویرایش کتاب در دنیا امروز شکل گرفت.

نکته بدی هم که روز سوم در نمایشگاه به چشم می خورد، سردرگمی بازدیدکنندگان است که با این که علائم و راهنما هایی در محل تعبیه شده اند، اما اغلب مردم در پیدا کردن غرفه های انتشارات مورد نظر خود با مشکل مواجه می شوند.

در نهایت روز سوم نمایشگاه در میان حجم زیادی از باد و باران به کار خود پایان داد.

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار