مجموعه 14 جلدی «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» توسط انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) در آستانه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۴۱۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 02 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، جواد نعیمی با اشاره به اینکه مجموعه 14 جلدی «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» توسط انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) در آستانه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر و روانه بازار نشر شد گفت: در هر جلد از این مجموعه 14 جلدی که برای نخستین‌بار توسط به‎نشر منتشر شده است، به قصه‏‌های زندگی یکی از 14 معصوم(ع) می‎پردازد.

وی ادامه داد: کتاب «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» در قطع جیبی چاپ شده و هر جلد از آن با عنوان یکی از ائمه معصومین(ع) منتشر شده است.

نویسنده مجموعه 14 جلدی «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» متذکر شد: این اثر با شمارگان یک هزار نسخه برای هر جلد و در مجموع در 14 هزار جلد منتشر شده و هر جلد با قیمت 60 هزار تا 70 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ علاقه‎مندان برای تهیه مجموعه کتاب «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)»، همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‏‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار