سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: خوشبختانه دوچرخه سواران خراسان رضوی رتبه نخست مسابقات منطقه‌ای کشور در استان گلستان را کسب کردند.
کد خبر: ۴۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 31 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید مجتبی جاودانی ایرانی نژاد در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: خوشبختانه نمایندگان تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی توانستند مقام نخست مسابقات منطقه‌ای گلستان را که در شهر مینودشت این استان برگزار می‌شد به دست آورند.

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: در این دوره از مسابقات 6 دوچرخه سوار به عنوان نمایندگان دوچرخه سواری استان حضور پیدا کرده بودند، با توجه به اینکه این مسابقات به صورت یک مرحله‌ای برگزار می‌شد نمایندگان خراسان رضوی توانستند در مسابقات استقامت( در جاده) و در مسافتی 100 کیلومتری عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند.

جاودانی بیان کرد: در مسابقات منطقه‌ای گلستان، هادی طیهوری و علی متقیان که به عنوان رکاب زنان خراسان رضوی شرکت کرده بودند توانستند مقام نخست و مقام دوم را به دست آورند که در همین حال با امتیازاتی که خراسان رضوی به دست آورده بود تیم خراسان رضوی توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در خراسان رضوی بالغ بر 1000 رکاب زن مرد دارای کارت بیمه ورزشی و بیش از هزار و 200 نفر رکاب زن بانو وجود دارد و علت اینکه تعداد خانم‌ها از آقایان بیشتر است این است که پارک حجاب که اختصاصی بانوان است در این زمینه راه اندازی شده است، رکاب زنان خانم حتما باید دارای کارت بیمه ورزشی باشند.

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در بحث دوچرخه سواری اختصاصی که در مسابقات حرفه‌ای استقامت و کورسی شرکت می‌کنند بالغ بر 200 مرد و در بخش بانوان 40 تا 50 رکاب زن از خراسان رضوی وجود دارد که تمامی این افراد ساماندهی شده و دارای کارت بیمه ورزشی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار