مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: اعیاد شعبانیه فرصتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و همچنین فرهنگ مهدویت در جامعه است و روحانیان اعزامی به این دو موضوع مهم توجه داشته باشند.
کد خبر: ۴۱۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 30 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام علی شکری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگیاستان سمنان که با محوریت مناسبت‌ها و جشن ماه شعبان به میزبانی مجتمع ولایت اداره تبلیغات اسلامی سمنانبرگزار شد، ضمن اشاره به ضرورت استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر اعیاد شعبانیه، ابراز داشت: مردم عشق به مهدویت را در اعیاد شعبانیه زنده می کنند لیکن باید از این فرصت در راستای ترویج اسلام استفاده کرد.

کراپ‌شده - حجت الاسلام علی شکری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

وی افزود: دشمن در تلاش است مسئله مهدویت و انقلاب رابه انحراف بکشاند و مقابله با این امر در زمره رسالت های مهم روحانیان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنانبا اشاره به ظرفیت های این نهاد در بخش های مختلف تبلیغی، اعزام مبلغ، تشکل های دینی، موسسات فرهنگی و ... ابراز داشت: از تشکل‌های مذهبی می خواهیم تا در آئین شعبانیه حضوری پررنگ‌تر داشته باشند و از سوی دیگر تاکید ما این است که باید جشن‌ها به گونه ای برگزار شود تا همشأن حضرت ولیعصر (عج) باشد.

شکری با بیان اینکه باید شادی و نشاط در جامعه وجود داشته باشد و اعیاد مذهبی بهترین فرصت برای ترویج این امر هستند، گفت: باید از ظرفیت های خوبی که داریم در برگزاری جشن ها استفاده کنیم.

وی در ادامه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خواست تا نسبت به تهیه محتواهایی در شأن اسلام در زمینه موسیقی و نواهای اسلامی اهتمام ویژه ای داشته باشند و تاکید کرد: اگر این اداره کل یک نسخه از این لوح های فشرده را در اختیار اداره کل تبلیغات اسلامی قرار دهد قطعا در مسیر تکثیر آن همراهی خواهیم کرد تا در اختیار مردم همزمان با اعیادشعبانیه قرار گیرد و جایگزین این رویه غلط شود که هر کس با موسیقی متفاوتی این شب را به انتها می رساند و قطعا شکلی زیباتر نیز به خود خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله انتخابات نیز اشاره داشت و گفت: باید از همه ظرفیت ها در خلق یک حماسه مردمی بهره برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار