برادران خبر میدان را تائید کرد؛
سرپرست هیات فوتبال مشهد گفت: پوررضایی سرپرست هیات فوتبال مشهد شد
کد خبر: ۴۰۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 15 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با تائید خبر میدان انتصاب مجید پوررضایی به عنوان سرپرست هیات فوتبال مشهد را یک اتفاق مثبت ارزیابی کرد و در این خصوص گفت: قطعا تغییرات صورت گرفته در نهایت به نفع فوتبال مشهد تمام خواهد شد و در آینده این تغییرات قابل لمس خواهد بود.
 وی گفت :حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد به عنوان سرپرست جدید این هیات نشانه ای بارز از فصل جدید همکاری های هیات فوتبال استان با اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود. 
برادران خاطرنشان کرد:فوتبال مشهد و حاشیه شهر  و رسیدگی به عملکرد مدارس فوتبال شهرستان و نظارت بر رقابت های لیگ شهرستان مشهد از جمله مهمترین ماموریت های سرپرست جدید است که با وجود عملکرد پوررضایی در اداره ورزش و جوانان مشهد امیدواریم تحول جدیدی در فوتبال مشهد رخ دهد.
وی گفت : از تلاش های اصغری به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال مشهد تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم مجموعه جدید بتوانند در زمانی کوتاه مشکلات و معضلات موجود در این حوزه را برطرف کنند.
گفتنی است،جلسه تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید هیات فوتبال مشهد عصر امروز ساعت 19 در هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار