مدیر ورزش و جوانان بردخون از آمادگی اماکن ورزشی بردخون برای فعالیت‌های تابستانه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 29 May 2015
تابناک بوشهر: یوسف جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت بردخون، اظهار داشت: امکانات و فضاهای ورزشی بخش با هزینه‌ای اندک در اختیار جوانان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا انرژی خود را هدر ندهند و به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

وی افزود: سالن‌های بدنسازی، وزنه‌برداری، تنیس روی میز، ورزش‌های رزمی و والیبال را با مربی در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار می‌دهیم و از حضور جوانان و نوجوانان در مراکز ورزشی استقبال می‌کنیم.

مدیر ورزش و جوانان بردخون اضافه کرد: برای نخستین‌بار سالن ورزشی را به همراه مربی برای فعالیت‌های ورزشی خواهران اختصاص داده‌ایم که تاکنون بیش از 65 نفر در این فعالیت‌ها حضور یافته‌اند و از امکانات ورزشی استفاده می‌کنند.

این مسئول، خواستار تشویق خانواده‌ها برای حضور داوطلبانه فرزندان در فعالیت‌های اوقات فراغت شد و عنوان کرد: جام رمضان در روستاها، شهرها و به‌ صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و گروه‌ها را با لباس ورزشی و توپ تقویت می‌کنیم، اما انتظار داریم ادارات دیگر نیز امکانات خود را برای گسترش ورزش اختصاص بدهند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش منطقه بردخون نیز گفت: با وجود تهاجم فرهنگی گسترده دشمن نیازمند اتحاد و تعامل همگانی هستیم تا بتوانیم برای اوقات فراغت نسل آینده‌ساز تلاش کنیم و هیچ کوتاهی در این زمینه شایسته نیست.

عبدالخالق قائدی افزود: کانون‌ها و پایگاه‌های فرهنگی در منطقه فعال‌ شده‌اند و کانون‌های اقماری نیز در روستاها برپا می‌شود، اما باید تلاش کنیم بخش‌های غیردولتی  را در این فعالیت‌ها مشارکت دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار