رییس بنیاد شهید دامغان:
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران دامغان با بیان اینکه ٧١ گلزار شهدا در این شهرستان وجود دارد، گفت: ٩١ درصد از این اماکن نورانی تا پایان سال٩۵ بهسازی و اذین بندی شد.
کد خبر: ۴۰۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید علی میرعلی اکبری در گفتگو با مهر ضمن تشریح عملکرد بنیاد شهید دامغان در امر مرمت و بهسازی گلزار شهدا، توضیح داد:کار مرمت و بهسازی باقیمانده گلزارهای شهدای شهرستان شاهرود شامل فاز دوم گلزار شهدای شهر دامغان و گلزارشهدای روستاهای امام آباد و دشتبو در دستور کار قرار دارد که به علت عدم تخصیص اعتبارات در سال ۹۵ انجام این پروژه‌ها راکد و به تاخیر افتاده است.

گلزار شهدای قزوین

وی اضافه کرد: در سال گذشته برای مرمت و بهسازی گلزارهای شهدای دامغان در کمیته برنامه ریزی ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شدکه تنها ۵۰ میلیون تومان از این میزان اعتبار و در قالب اوراق اسناد اسلامی اختصاص پیدا کرد که تاکنون عملا هیچ مبلغی از سوی استان و شهرستان پرداخت نشده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جدید و با اختصاص اعتبار از سوی دولت کار مرمت و بهسازی باقیمانده گلزارهای شهدای شهرستان انجام و به اتمام برسد.

میرعلی اکبریافزود: این شهرستان در طول دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافع حرم ۶۳۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی یاد آورشد: از این تعداد ۱۳ شهید از شهدای انقلاب، سه شهید مدافع حرم و مابقی را شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تشکیل دادند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان گفت:در دوران دفاع مقدس ۱۶ هزار رزمنده از شهرستانبه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند و در این راستا یک هزارو ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار