یکهزار و 77 خانوار از زلزله‌زدگان با جمعیتی حدود چهار هزار و 308 نفر در مناطق زلزله زده خراسان رضوی توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری یافتند.
کد خبر: ۴۰۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 06 April 2017
دکتر سید مجتبی احمدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار تابناک رضوی اظهار کرد: شب گذشته ( پنجشنبه شب ) تعداد یک هزار و 198 دستگاه چادر امدادی در مناطقی مانند تربت جام ، تایباد ، فریمان ، مشهد ، سبزوار و سرخس توزیع و اسکان اضطراری خانواده های زلزله زده انجام شد.
وی افزود: توزیع یکهزار و 380 تخته موکت و چهار هزار و 112 تخته پتو نیز از دیگر اقداماتی بود که در این مناطق توسط عوامل امدادی هلال احمر استان انجام شد.
مدیر عامل هلال احمر استان ادامه داد: برخی اقلام زیستی اولیه مانند کنسرو ، آبمعدنی ، چراغ والر ، ست ظروف و مواردی از این دست نیز در این مناطق توزیع شد و دفترچه خانوار برای همه زلزله زدگان تشکیل شد.
تغذیه اضطراری نیز در برخی مناطق مشهد شامل 120 بسته پیش بینی و به خانواده ها ارائه شد و علاوه بر آن حدود پنج هزار غذای گرم متبرک از آستان قدس رضوی تحویل شد.
راه‌اندازی اردوگاه اسکان اضطراری در تربت جام با اسکان 13 خانوار اهالی روستای پده جان‌مراد با تخریب بالا از جمله خدمات ویژه ای بود که انجام شد.
توزیع اقلام امدادی توسط بالگرد و گروه امداد هوایی از صبح امروز در برخی مناطق اصلی حوزه حادثه در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار