رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه غرق شدن 5 نفر در سدهای استان به دلیل بی احتیاطی و عدم توجه به توصیه های انجام شده از دیگر خبرهای تاسف برانگیز در این ایام بوده است گفت: در طرح ستاد تسهیلات نوروزی سه هزار و یکصد و دو ماموریت توسط اورژانس استان مرکزی انجام شده است.
کد خبر: ۴۰۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 04 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، فرزین خوشنودی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی با اشاره به اینکه طرح ستاد تسهیلات نوروزی امسال، از روز 25 اسفند 95 آغاز شد گفت: در این مدت تکنسینهای اورژانس 115 استان مرکزی 3102 ماموریت را انجام داده اند که این امر منجر به ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به 3504 نفر و اعزام 2121 نفر از همشهریان و مسافران نوروزی به بیمارستانهای استان شده است.

خوشنودی با اشاره به حدود 15000 تماس تلفنی با مرکز اطلاع رسانی اورژانس در این مدت افزود: بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی در استان منجر به وقوع 666 مورد ماموریت اورژانسی در رابطه با حوادث ترافیکی در استان شد که ارائه خدمات امدادی به 1091 مصدوم از جمله اقدامات تکنسینهای اورژانس 115 در طرح ستاد نوروزی بوده است.

ایشان در ادامه تصریح کرد: متاسفانه غرق شدن 5 نفر در سدهای استان به دلیل بی احتیاطی و عدم توجه به توصیه های انجام شده از دیگر خبرهای تاسف برانگیز در این ایام بوده است.

وی اضافه کرد: از آغاز شروع ستاد تسهیلات نوروزی تا پایان روز 13 فروردین 96 در استان مرکزی 20 نفر در اثر حوادث ترافیکی جان خود را در جاده های استان از دست داده اند .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در پایان یادآور شد: سرد شدن هوا در این ایام و استفاده ناصحیح از وسایل گرمایشی نا ایمن منجر به وقوع مسمومیت با گاز منوکسید کربن برای 60 نفر در استان مرکزی شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار