رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام:
رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام گفت: بی‌توجهی والدین جوان در مراقبت از فرزند خردسالشان موجب مصدومیت شدید کودک 5 ساله‌شان در روز طبیعت شد.
کد خبر: ۴۰۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 02 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: بی‌توجهی والدین جوان در مراقبت از فرزند خردسالشان موجب مصدومیت شدید کودک 5 ساله‌شان در روز طبیعت شد و شادی این روز بی‌حادثه تا این لحظه را به کام همگان تلخ کرد.
وی افزود: در ساعت 15 روز یکشنبه سیزدهم فروردین پسربچه 5 ساله که در کنار جاده مشغول بازی بود و از سوی والدینش رها شده بود بر اثر برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پراید دچار خونریزی و مصدومیت شدید از ناحیه‌های سر، گردن، لگن، پای چپ و پارگی گوش چپ شد.
رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام خاطرنشان کرد: پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی کله‌مل تربت‌جام بلافاصله جهت امدادرسانی به این کودک حادثه‌دیده خود را به محل این حادثه رساندند.
کاظمی گفت: متأسفانه این کودک 5 ساله با آسیب‌دیدگی شدیدی مواجه شده است و وی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تربت‌جام جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌اش به بیمارستان سجادیه این شهرستان منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار