مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و ایجاد سالنی با هدف برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی رشته ورزشی تنیس در مشهد هستیم.
کد خبر: ۳۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷ 27 May 2015
کوروش صبوریان در مجمع انتخاب رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی اظهار داشت: استان خراسان رضوی در حوزه ورزش تنیس ظرفیت و امکانات لازم را در سال‌های گذشته نداشت اما در چند سال اخیر با تامین برخی از امکانات و استعدادیابی و تربیت بازیکنان خراسان رضوی در این رشته در کشور توانست مطرح شود.

وی افزود: خراسان رضوی همیشه توانسته نیروی انسانی را در تمامی رشته‌های ورزشی تربیت کند و با استفاده از این ظرفیت ما می‌توانیم در سایر رشته‌های ورزشی افتخارآفرینی کنیم.

صبوریان عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و ایجاد سالنی با هدف برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی مربوط به این رشته ورزشی هستیم؛ همچنین باید مجموعه‌ای مخصوص برای این رشته ایجاد شود تا بتوانیم در تمامی ایام سال مسابقات و تمرین ورزشکاران را برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی در ورزش تنیس توانایی حضور در سطوح ملی و بین‌المللی را دارد اما نیاز به ساخت برخی از امکانات و زیرساخت‌ها در گام اول را دارد درنتیجه باید ورزشکاران با مشورت با مسئولان هیئت برای فعال‌سازی این رشته ورزشی در استان اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار