دومین جشنواره ملی رسانه مجازی رضوی به میزبانی دانشگاه پیام‌نور کشور برگزیدگان خود را شناخت و آیین اختتامیه این جشنواره با حضور 21 دانشجوی برگزیده و با سخنرانی دکترترابی رییس اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور عصر امروز 22 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 13 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، پس از اتمام مهلت دریافت آثار، 387 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که داوری آثار در دو مرحله انجام شد و در نهایت 21 برگزیده معرفی شدند.
بر اساس این گزارش این جشنواره که از برنامه های بخش دانشگاهیان جشنواره امام رضا(ع) است در محورهای سایت، وبلاگ و نشریات الکترونیکی دانشجویی، شبکه‌های اجتماعی و سامانه‌های پیامکی، طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن، فایل و کتب صوتی، برگزاری جشنواره، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی مجازی، ابداعات، اختراعات و سایر رسانه‌های مجازی برگزار شد.
علاوه بر 21 برگزیده این جشنواره، دانشجویانی که بر اساس تشخیص داوران 50 درصد حد نصاب امتیازات را کسب کرده اند به مشهد مقدس اعزام  شده و در آیین اختتامیه این جشنواره حضور دارند.سخنرانی حجت الاسلام دکتر مصطفی فقیه اسفندیاری رییس هیات علمی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و دکتر محمد علی داور یار،رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از بخش های پیش بینی شده برای آیین اختتامیه این جشنواره است.
 دانشگاه پیام نور استان تهران مجری برگزاری جشنواره ملی رسانه های مجازی رضوی ویژه دانشگاهیان کشور است.
یادآوری می شود؛دومین جشنواره ملی رسانه های مجازی رضوی ویژه دانشگاهیان سراسر کشور با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه پیام نور کشور توسط دانشگاه پیام نور تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار