در سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام(ره) و روز بزرگداشت شهدا و همزمان باسالروز وفات حضرت ام البنین و تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا، در مراسمی مسئولین و هیئت رئیسه بهزیستی استان با حضور در منازل مادران و همسران شهداء شهرستان گرگان و آق قلا، ضمن دیدار و گفتگو با این بزرگواران، با اهداء لوح سپاس و دسته گل، مقام شامخ شهداء را ارج نهاده و از صبر و استقامت مادران و همسران بزرگوار شهداء که عزیزان خود را برای عزت و سربلندی این نظام فدا کردند تجلیل و قدردانی نمودند.
کد خبر: ۳۹۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 13 March 2017
در سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام(ره) و روز بزرگداشت شهدا و همزمان باسالروز وفات حضرت ام البنین و تجلیل وتکریم از مادران وهمسران شهدا ،درمراسمی  مسئولین وهیئت رئیسه بهزیستی استان باحضور در منازل مادران وهمسران شهداء شهرستان گرگان وآق قلا، ضمن دیدار وگفتگو  با این بزرگواران، با اهداءلوح سپاس ودسته گل ،مقام شامخ شهداءرا ارج نهاده وازصبر واستقامت  مادران وهمسران بزرگوار شهداء که  عزیزان خود را برای عزت وسربلندی این نظام فدا کردند تجلیل وقدردانی نمودند.

مادران و همسران شهدا نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشته‌اند و امروز هم این نقش را به خوبی در جامعه ایفا می‌کنند، امروز نقش مادران و همسران شهدا در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برجسته است، چرا که این افراد ادامه دهنده راه شهدا محسوب می‌شوند. تا جایکه رهبر معظم انقلاب خود علمدار تکریم از خانواده‌های معظم و معزز شهدا هستند.

به همین منظور امام خمینی (ره) روز 22 اسفند را به نام شهید نامگذاری نموده است و این روز بیانگر تجلیل و تکریم شایسته خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در همه ایام سال است زیرا انقلاب اسلامی، امنیت خود را مدیون ایثار و جانفشانی آنان می‌داند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار