کد خبر: ۳۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 25 May 2015
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی البرز گفت: مراسم بیست وششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی باشکوهتر از گذشته برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی در گفتگو با ایسنا طی سخنانی اظهار کرد: برگزاری با شکوه آیین‌های ارتحال امام راحل در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود: تمامی اقشار مردم و مسئولان باید در این آیین‌ها حضور گسترده و همه‌جانبه داشته باشند؛ چرا که حضرت امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن همه مسلمانان دارند وحیات انقلاب در گرو حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره) و انتقال آن به نسل جوان است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب به جهان اسلام هویت بخشید و ارزش‌های دینی را احیا کرد و به جرات می‌توان گفت اقتدار و عظمت کنونی ایران در جهان مدیون اندیشه والای امام راحل است.
مسعودی با اشاره به اینکه پیروی از افکار بلند رهبر کبیر انقلاب بر اقتدار کشور می‌افزاید، گفت: ما همه موظف به ادامه این راه زیر چتر ولایت و رهبری هستیم تا بتوانیم با وحدت و همدلی راه تکامل و ترقی را بپیماییم.
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی البرز در پایان برگزاری مراسم آیین ویژه ارتحال امام(ره) در مساجد، اعزام زائر به مرقد امام خمینی(ره)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی را از مهم‌ترین برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، در البرز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار