مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی؛
پیش بینی می شود تا پایان جشن نیکوکاری میزان مشارکت مردم و کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی 2 برابر شود تا نیازمندان و محرومان بیشتری از کمک ها استفاده کنند.
کد خبر: ۳۹۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 10 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از همراهی نیکوکاران و خیران استان در جشن نیکوکاری تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه در سال جاری نیکوکاران حضور بسیار خوب پرشوری داشته اند به گونه ای که از ابتدای آغاز جشن نیکوکاری تاکنون مشارکت های مردمی از 3 میلیارد و 800 میلیون تومان فراتر رفته است.
وی از حضور مردم همیشه حاضر در صحنه برای سبقت در کار خیر بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان جشن نیکوکاری میزان مشارکت مردم و کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی 2 برابر شود تا نیازمندان و محرومان بیشتری از کمک ها استفاده کنند.
مسعودیان راد از تعییر رویکرد در جشن نیکوکاری سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در جشن نیکوکاری سال جاری با حضور در اصناف، کارخانجات و ادارات و نهادها نسبت به جذب مشارکتهای مردمی و نیکوکاران اقدام و به طور همزمان کمک های جذب شده بین نیازمندان توزیع شد. 
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی شعار جشن نیکوکاری امسال را «شکوه مهربانی، بهار همدلی» عنوان کرد وادامه داد: کمیته امداد برای تسریع در امر خدمت رسانی با استفاده از روش های نوین پرداختی و به کارگیری خدمات الکترونیک برای کمک به محرومان جامعه اقدام کرده است به گونه ای که نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد  *8877*1#  USSD  از تلفن های همراه خود با جشن نیکوکاری همکاری و مشارکت های نقدی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار