کد خبر: ۳۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 25 May 2015


سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: برنامه‌های متعددی از سوی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی برای هفته جوان در نظر گرفته شده که یکی از آنها برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در مقطع جوانان و در کلاس کانتری است.

به گزارش تابناک خراسان رضوی سید مجتبی جاودانی ایرانی‌نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم مقدس اطهار داشت: ثبت نام نامزدهای ریاست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی روز گذشته به پایان رسید که براساس لیست افراد ثبت نامه کننده دو نفر به عنوان کاندید خود را معرفی کرده‌اند.

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: دو نفر کاندید ریاست هیئت دوچرخه سواری، آقای فرزین و دیگری آقای نورجهان است که پس از ارسال مدارک خود به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و تائید صلاحیت این افراد تاریخ برگزاری مجمع هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی مشخص می‌شود.

جاودانی بیان کرد: به مناسبت روز جوان و ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) همایش دوچرخه سواری همگانی ویژه آقایان برگزار می‌شود که دوچرخه سواران باید از میدان سعد آباد (مجموعه ورزشی تختی) تا اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی را رکاب بزنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متعددی از سوی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی برای هفته جوان در نظر گرفته شده که یکی از آنها برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در مقطع جوانان و در کلاس کانتری است.

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: باید به این مسئله اشاره کرد که روز گذشته کاروان دوچرخه سواری از مشهد مقدس جهت حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به تهران عزیمت کردند که این کاروان دوچرخه سواری متشکل از چهار دوچرخه سوار و یک تیم تدارکات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار