مجری برنامه خانواده خطاب به جوانان:
مجری برنامه خانواده گفت: زندگی مشترک در ظاهر افراد خلاصه نمی شود و جستجوی بیشتر در شخصیت طرف مقابل هم، شرط مهمی برای انتخاب همسر به شمار می رود.
کد خبر: ۳۹۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 07 March 2017
به گزارش تابناک رضوی هرمز شجاعی مهر در گفتگو با ستاد خبری بیستمین دوره از مراسم ازدواج دانشجویی( طرح همسفر تا بهشت) گفت: این که تعداد زیادی دختر و پسر آن هم در دوران دانشجویی در قالب راسم ازدواج دانشجوی با روشی بسیار کم هزینه و ساده با یکدیگر ازدواج می کنند حرکتی بسیار زیبا و پسندیده است.  
وی افزود: با توجه به اینکه طی سال های گذشته چند جلسه اجرای برنامه های ذیل این مراسم را برعهده داشته ام اصولا از این حرکت، خرسند و شاهد صحنه هایشیرین و وصف ناپذیری در این مراسم بوده ام.
زوجیت برای رسیدن به شکوفایی است
مجری برنامه خانوادهاظهار کرد: اساس خلقت خداوند بر زوجیت است و همه موجودات زوج آفریده شده اند و علت آن هم این است که آن ها بر اثر نزدیک بودن با یکدیگر به شکوفایی می رسند.
اهمیت شناخت آگاهانه در ازدواج
وی با اشاره به اهمیت شناخت دقیق جوانان از همسر آینده شان، تصریح کرد: باید زمینه های شناخت هر چه بیشتر برای جوانان فراهم شود تا چنانچه موردی را برای ازدواج انتخاب می کنند آگاهانه و عاقلانه باشد و در آینده دچار مشکل نشوند.
شجاعی مهر با بیان این که لازمه رسیدن به شناخت آگاهانه، ارتباط سالم افراد و خانواده ها با یکدیگر است، اضافه کرد: چنانچه این بستر فراهم نشود انتخاب جوانان تنها بر اساس معیارهای ظاهری صورت می پذیرد که این امری آسیب زا است.
صاحب امتیاز مجله خانواده ی سبز یادآور شد: در دین مقدس اسلام بر هم کفو بودن، یکسان بودن طبقه اجتماعی و نزدیک بودن نگاه زوج های جوان به یکدیگر توصیه شده است که نباید نسبت به آن سهل انگاری شود.
وی تأکید کرد: جوانان باید بدانند که زندگی مشترک در ظاهر افراد خلاصه نمی شود و جستجوی بیشتر در شخصیت طرف مقابل هم، شرط مهمی برای انتخاب همسر محسوب می شود.
شجاعی مهر خطاب به زوج های جوان ادامه داد: زیباترین هدیه ای که خداوند به ما داده قلبی است که می تواند عاشق شود و قشنگ ترین اتفاقی که بعد از عشق ما را به اوج می رساند، آرامشی است که به زندگی ما هدیه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار