به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری تکاب، فرماندار شهرستان تکاب در آئین کلنگ زنی این طرح گازرسانی گفت: طرح گازرسانی به 8 روستای محور یولقون آغاج و عربشاه گروس با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال آغاز شده و با بهره برداری از آن بیش از 930 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

ایرج ثقفی افزود: برای اجرای این طرح گازرسانی بیش از 7 کیلومتر شبکه توزیع و انتقال احداث خواهد شد.

فرماندار اظهار کرد: بابهره برداری از طرح های گازرسانی میزان بهره مندی جمعیت روستایی تکاب از نعمت گاز طبیعی به 77 درصد خواهد رسید.

وی بیان کرد: هم اینک نیز عملیات گازرسانی به 28 روستای محور یولقون آغاج و زرشوران در حال اجراست.

فرماندار تکاب گفت: با اجرا و تکمیل طرح های گازرسانی بیش  از 90 درصد روستاهای شهرستان تکاب تا دوسال آینده تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار می گیرد.

ثقفی ادامه داد: دولت یازدهم توجه ویژه ای به گازرسانی به روستاها و مناطق محروم دارد و در شهرستان تکاب نیز اقدامات موثری برای گازرسانی به روستاها انجام شده است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی مراسمی با حضور معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی، عملیات اجرایی احداث یک باب سالن ورزشی در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع با اعتبار اولیه 7 میلیارد ریال در منطقه شریف آباد آغاز شد.