همزمان با دهه فجر 95؛
همزمان با سي و هشتمين بهار انقلاب و با حضور وزير اطلاعات، پروژه هاي گازرساني به يك شهر و 135 روستاي خراسان رضوي از طريق ويدئو كنفرانس به بهره برداري رسيد.
کد خبر: ۳۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 05 February 2017

به گزارش تابناک رضوی،سيد حميد فاني عصر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي عمراني دستگاه‌‎هاي خدماتي استان كه با حضور سيد محمود علوي وزير اطلاعات انجام شد، ضمن بيان اين مطلب كه عمليات گازرساني به يك شهر و 135 روستاي خراسان‌رضوي در مدت زمان كمتر از يكسال به اتمام رسيده است، گفت: گازرساني به اين تعداد روستا با اعتباري معادل 940 ميليارد ريال انجام و ضريب نفوذ گاز طبيعي را در بخش روستايي از 69 به 72 درصد ارتقا داده است.

وي افزود: همزمان با ششمين روز از دهه فجر 95، تعداد 135 روستا در شهرستانهاي مشهد، كاشمر، خوشاب، سبزوار، نيشابور، بردسكن، رشتخوار، زاوره، گناباد، تربت حيدريه، تربت جام، تخته جلگه، مه‌ولات، چناران و قوچان با ظرفيت 23 هزار و 727 خانوار از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند شدند.
فاني ضريب نفوذ گاز در بخش شهري و روستايي استان را از ميانگين آمار كشوري بالاتر دانست و گفت: با توكل بر خداوند متعال و تلاش و همت كاركنان شركت گاز به زودي شاهد بهره‌مندي بيش از  90 درصد جمعيت روستايي خراسان رضوي از نعمت گاز طبيعي خواهيم بود.
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي افزود: ميانگين ساليانه گازرسانی به روستاهاي خراسان رضوي در دولت يازدهم قريب دو و نيم برابر متوسط ساليانه گازرسانی به روستاها در 14 سال قبل از اين دولت است که نتيجه اين امر گازرسانی به 641 روستا در اقصی نقاط استان می باشد.
وی همچنين در جمع خبرنگاران گفت: در دولت تدبير و اميد حفظ و صيانت از محيط زيست، توسعه عدالت اجتماعی و ايجاد  آسايش و رفاه برای تمامی اقشار جامعه رنگ و بويي ديگر به خود گرفت و گواه اين ادعا تعريف پروژه های گسترده در كشور بود كه از آن جمله مي توان به آغاز پروژه‌هاي عظيم گازرسانی به روستاهاي واجد شرايط در قالب پروژه های بند«ق» تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳ اشاره كرد. شرکت گاز خراسان رضوي نيز در اين مسير با همراهي ساير سازمان‌هاي اجرايي توانست به نحو احسن مجري سياست هاي توسعه محور دولت يازدهم باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار