با پیام مهندس عالی پور؛
چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان و فرزندان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک نفت اهواز آغاز شد
کد خبر: ۳۷۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 01 February 2017
 آیین افتتاح این دوره از مسابقات شامگاه سه شنبه (12بهمن ماه) با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد ،کارکنان و ورزشکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با قرائت پیام مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

مهندس عالی پور در این پیام  اظهار داشت: جای بسی افتخار و مایه خرسندی است که صنعت عظیم نفت به عنوان یکی از حامیان و مروجان ورزش همگانی و قهرمانی در دهه های پی در پی گوی سبقت و نشان قدمت را از سایر سازمان ها و دستگاه های دولتی کشور ربوده است.

وی افزود: تشکیلات اداری منظم با برنامه ریزی اصولی و منطبق با نیاز سطوح مختلف سنی کارکنان و خانواده های آنان نشان دهنده اهمیت حفظ تندرستی و نشاط خانواده بزرگ نفت در نزد مدیران ارشد، تصمیم سازان و تصمیم گیران وزارت نفت است.

مهندس عالی پور با تاکید بر اهمیت ورزش به عنوان یکی از ضرورت های زندگی مدرن، از تمامی دست اندرکاران برگزاری این المپیاد به ویژه مدیرعامل، مدیران و ورزشکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تشکر نمود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن، ترویج ورزش در میان کارکنان را از عوامل کلیدی افزایش نشاط و بهره وری کارکنان برشمرد.

مهندس محسن دهانزاده با اشاره به استقبال روز افزون کارکنان این شرکت از برگزاری المپیادهای ورزشی در ایام مختلف، توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان را از اولویت های این شرکت در کنار رسالت خطیر تولید برشمرد.

غلامرضا شیرالی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز از حمایت های مدیرعامل و مدیران این شرکت در برگزاری مسابقات ورزشی قدردانی کرد و به بیان اهمیت ورزش در ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان پرداخت.

بهرام طاهری رییس خدمات اداری اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در تشریح جزئیات این المپیاد گفت: در این دوره از مسابقات  1224 نفر از کارکنان و فرزندان پسر در قالب 102 تیم حضور دارند که کارکنان در رشته های فوتسال و والیبال و فرزندان در رشته فوتسال به رقابت می پردازند.

وی افزود: این مسابقات با برگزاری 296 بازی به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و از 21 بهمن ماه نیز مسابقات انفرادی کارکنان و خانواده های آنان در 21 رشته مانند شنا، دومیدانی، تیراندازی و صخره نوردی آغاز می شود که 11 رشته مخصوص کارکنان و فرزندان پسر و 9 رشته مخصوص همسران و فرزندان دختر است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگترین شرکت تابع مناطق نفت خیز جنوب است که با تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت دارای بیش از ٥ هزار نفر نیروی انسانی است.

منبع: تابناک
برچسب ها: مهندس عالی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار