معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي از تشرف 1200 دانشجوي بسيجي زيارت اولي به حرم مطهر رضوي خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 31 January 2017

به گزارش تابناک رضوی، مصطفي خاكسار قهرودي با اعلام این خبر گفت: اين گروه از دانشجويان بسیجي زیارت اولی از استان‌هاي اصفهان، سيستان و بلوچستان، همدان، قزوين و گلستان در قالب طرح مهر درخشان رضوی به بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) مشرف و براي سه روز ميهمان آستان قدس رضوي شدند.

وی افزود: این سفر فرهنگی زیارتی با همکاری سازمان بسیج دانشجويي انجام شده و طی آن زائران زیارت اولی بسیجی، ضمن متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(عليه‌السلام) از برنامه‌های متنوع فرهنگی تدارک دیده شده در حرم مطهر رضوی بهره‌مند مي‌شوند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي تشرف این گروه را در راستای طرح تسهیل تشرف نخبگان زيارت اولي معرفي و اظهار کرد: در قالب این طرح نخبگان زيارت اولي بدون محدودیت شرایط سنی در قالب کاروان‌های مهر درخشان رضوی به حرم مطهر رضوی مشرف و میهمان آستان قدس رضوی می‌شوند.

وي درباره طرح مهر درخشان رضوی ابراز کرد: این طرح ویژه افرادی است که به سبب مشکلات مالی تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور رضوی را نداشته‌اند، که بر اساس آن با همکاری ارگان‌های امدادرسان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران و خیریه‌های معتبر مردم نهاد این افراد شناسایی و به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و در مشهد به مدت 3 روز میهمان آستان قدس رضوی هستند.

خاكسار قهرودي در پایان با بیان اینکه از ابتدای تاسیس معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تا به امروز،‌ افزون بر 210 هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر رضوی تشرف یافته‌اند، گفت: به همت و تلاش خدمتگزاران زائران رضوی در معاونت امداد مستضعفان، از نيمه دوم ارديبهشت ماه امسال تا كنون، بیش از 210 هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) مشرف شده­اند. این زائران عموما محرومانی بودند که از مناطق کم برخوردار سراسر کشور، برای اولین بار به مشهد مقدس سفر کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار