معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بر لزوم ساماندهی شرکتهای پخش جهت شفاف سازی شبکه توزیع و جلوگیری از بروز پدیده قاچاق کالا تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 03 January 2017
 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بر لزوم ساماندهی شرکتهای پخش جهت شفاف سازی شبکه توزیع و جلوگیری از بروز پدیده قاچاق کالا تاکید کرد.

جلسه ساماندهی شرکت های پخش با حضور معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و سایر اعضاء  برگزار گردید.

درویش علی حسن زاده  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارتسازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این جلسه در خصوص نقش و  اهمیت ساماندهی شرکت های پخش در زنجیره تامین و توزیع کالاها و خدمات و جلوگیری از بروز پدیده قاچاق مطالبی را بیان نمود.

وی افزود: در راستای سیاست های دولت در شرایط رکود و ایجاد رونق و هم چنین با توجه به دستورالعمل های ابلاغی وزارت متبوع در این خصوص، ساماندهی شرکتهای پخش از جمله مواردی بوده که می تواند در هموارساختن راه توسعه و شفافیت بخشیدن به فعالیت های اقتصادی کشورکمک نماید.

حسن زاده گفت: یکی از معضلات این بخش، فعالیت غیرمجاز، بدون مجوز و زیرزمینی افراد حقیقی و حقوقی در سطح استان می باشد، لذا شناسایی، سازماندهی شبکه های غیرمجاز و برخورد با واحدهای متخلف زیرزمینی ضروری می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه مقررگردید سازمان صنعت معدن وتجارت با همکاری انجمن  صنعت پخش استان و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی با انجام بازرسی های دوره ای نسبت به شناسایی واحد هایی که بصورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوز پخش اقدام نموده  و پس از شناسایی و صدور اخطار های قانونی لازم بر لزوم دریافت مجوز از سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان  تاکید و در صورت عدم تمکین اقدامات قانونی از طریق مراجع ذیربط  برای جلوگیری از فعالیت آنان بعمل آید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار