فقط یکماه پس از مرگ علی کوچولوی درّودی
وزیر بهداشت به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت در نیشابور پیام داد درحالیکه پیام مرگ کودک 5 ساله نیشابوری را که به خاطر شبانه‌روزی نبودن تنها درمانگاه درود نیشابور پرپر شد نشنیدیم!
کد خبر: ۳۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 15 May 2015
پیام وزیر بهداشت به جشنواره سلامت در شهری که کودک 5 ساله‌اش پرپر شد!

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت برگزاری این همایش سلامت برای نخستین بار خطاب به این جشنواره  به سلامتی پیامی صادر کرد درحالیکه برای عزادار شدن خانواده ریواس فروش درّودی حتی تسلیتی نیز گفته نشد.
در این پیام به جشنواره سلامت نیشابور آمده است: استفاده از هنر علاوه بر این که یکی از راهبردهای کلیدی تغییر و ارتقاء فرهنگ عمومی است روشی مؤثر برای گسترش معنویت محسوب می‌شود. هنرمندان مفهوم سازانی هستند که در کارگردانی این تغییر در صحنه زندگی مردم نقشی بی بدیل ایفا می‌کنند.

اکنون که در شهر فرهنگی و تاریخی نیشابور، نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت که حاصل زحمات و ژرف اندیشی هنرمندان عکاس و فیلم ساز گرانقدر کشور با هدف انتقال مفاهیم علمی سلامت با زبانی ساده به عموم آحاد جامعه برگزار می‌گردد، نقطه شروعی برای تجمیع افکار و انرژی این قشر ارزشمند جامعه و اضافه نمودن آن به مجموعه نظام بهداشت و درمان کشور برای ارتقاء سطح آگاهی‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

در خاتمه این پیام آمده است: بدین وسیله از حضور و شرکت فعال هنرمندان، فرهیختگان و تلاش وافر برگزارکنندگان این جشنواره سپاسگزاری نموده، امیدوارم به لطف خداوند در سال‌های آینده نیز شاهد رشد و فروغ مستمر جشنواره فیلم و عکس سلامت در کشور باشیم.

این پیام ارزشمند جناب وزیر پرتلاش دولت اعتدال درحالیست که دقیقا یکماه می گذرد از حادثه پریدن نخود در گلوی علی درّودی و پرپر شدنش در شهری که تنها درمانگاهش شبانه روزی نیست  و مرکز اورژانس دور است و دیر می رسد و هلال احمر و امدادرسان دیگری در دسترس نمی باشد!

پیام وزیر بهداشت به جشنواره سلامت در شهری که کودک 5 ساله‌اش پرپر شد!

تابناک خراسان رضوی گواهی تنها پزشک شهر دررود نیشابور را که حاکی از نحوه مرگ این کودک 5 ساله مظلوم نیشابوریست به امید تدبیر در دریافتن پیامش و گوشه چشم شایسته جناب وزیر و سعی بایسته متولیان و مسئولان در نظام اسلامی که شبانه روزی شدن این درمانگاه برایشان هزینه ای بیش از این جشنواره سلامت و حتی ناهار یکی از سمینارها و همایشهایشان نیست! منتشر می کند.

پیام وزیر بهداشت به جشنواره سلامت در شهری که کودک 5 ساله‌اش پرپر شد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار