امام جمعه شهر درود خراسان رضوی:
امام جمعه درود گفت: پیش از انقلاب درمانگاه ما شبانه روزی بوده که متاسفانه با وجود اینهمه عزت و برکتی که انقلاب اسلامی به مردم داد درمانگاه درود پسرفت داشت وگرنه این کودک و چندین متوفی دیگر شاید الان زنده بودند.
کد خبر: ۲۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 20 April 2015

پسرفت داشتیم وگرنه این کودک 5 ساله زنده می ماند/ او اولین نبود!

حجت الاسلام والمسلمین مهدی حجتی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک در خراسان رضوی افزود : پیش از انقلاب همین درمانگاه ما شبانه روزی بود و حتی از دیزباد نیشابور و آن طرف از باخرز و جاهای دیگر هم برای درمان به اینجا می آمدند اما الان مشکل ما جدیست.
وی با اشاره به لزوم فعال بودن بخش های مختلف در یک درمانگاه هم بیان کرد : آزمایشگاه و دندانپزشکی اینجا هم قبلا کاملتر بود اما الان در حد یک مطب پزشک است و به معاینه محدود شده است.
خطیب جمعه درود یادآور شد : چند سال قبل افراد خیرخواهی آمدند و دستگاههایی برای گرفتن نوار قلب و حتی هزینه خود آمبولانس را تقبل کردند اما الان همان دستگاه نوار قلب را هم الان از اینجا برده اند و شبکه بهداشت ما آمبولانس هم ندارد.
وی اظهار تاسف کرد : شهر درود اورژانس هم ندارد و نزدیکترین اورژانس کیلومترها با ما فاصله دارد و این تاخیر در آمدن اورژانس هم در مرگ این کودک بی تاثیر نبوده است ضمن اینکه مرکز هلال احمر هم نداریم.
وی با اشاره به موضوع مرگ کودک 5 ساله هم گفت : این چندمین باریست که به خاطر شبانه روزی نبودن درمانگاه درود جان یکی از اهالی از دست می رود اما متاسفانه انگار گوش شنوایی نیست و پیگیریها به ثمر نمی رسد.
وی افزود : مشکل این کودک واقعا پیش افتاده بوده و اینکه به خاطر رفتن نخود داخلی مری و مجاری تنفسی یک کودک در این نظام مقدس جان خودش را از دست بدهد بسیار دردناک است.
به گفته حجتی نیا شهر درود از جمله شهرهای انقلابی با حدود 84 شهید در دفاع مقدس بوده که شهید اسماعیل حسینی از درود جزو اولین شهدای نیشابور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار