رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا با برگزاری 6 دیدار وارد هفته پانزدهم خود می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 01 January 2017
 رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا با برگزاری 6 دیدار وارد هفته پانزدهم خود می‌شود.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا با برگزاری 6 دیدار وارد هفته پانزدهم خود می‌شود. جایی که دو مدعی اصلی این مسابقات یعنی پیکان و بانک سرمایه در خانه پذیرای حریفان خود خواهند بود.

تیم صدرنشین پیکان تهران که دو هفته قبل با شکست بانک سرمایه مقابل شهرداری ارومیه توانست صدر جدول را از بانک سرمایه بگیرد ، این هفته در خانه والیبال تهران با تیم پارسه دیدار می‌کند. تیمی که این روزها صحبت‌هایی مبنی بر انحلال آن مطرح شده است. پیکانی‌ها کار آسانی مقابل تیم جوان و یکدست پارسه نخواهد داشت با این حال شرایط فعلی شاگردان نفرزاده شاید وضعیت روحی این تیم را تحت تاثیر قرار دهد. پارسه در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای باقی ماندن در جایگاه فعلی خود تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید.

دیگر دیداری که خانه والیبال تهران میزبان آن خواهد بود، دیدار دو تیم بانک سرمایه و کاله آمل است. آملی‌ها چند هفته متحمل شکست شده‌اند و این هفته هم کار آسانی مقابل تیم کهشکانی پایتخت ندارند. شاگردان عطایی در رده دهم جدول رده‌بندی و شاگردان کارخانه در دره دوم قرار دارند. تیم بانک سرمایه در هفته سوم دور رفت این مسابقات موفق شده بود 3 بر صفر کاله را در آمل شکست دهد.

تیم والیبال صالحین ورامین در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین پذیرای شهرداری اراک است. دیداری که با توجه به وضعیت نه چندان مطلوب ورامینی‌ها و همچنین انگیزه بالای شاگردان نقدی در تیم شهرداری اراک می‌تواند یکی از دیدارهای تماشایی این هفته باشد. ورامینی‌ها در دیدار رفت 3 بر یک مقابل شهرداری اراک تن به شکست داده بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم دیداری خانگی را مقابل تیم خاتم اردکان برگزار خواهد کرد. اردکانی‌ها در دیدار رفت 3 بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شدند و برای جبران نتیجه دور رفت به میدان می‌روند. شاگردان تراویسا اما در تلاش خواهند بود روند پیروزی‌های خود را تداوم ببخشند و از دیدار خانگی خود به دنبال هر 3 امتیاز هستند. دیدار این دو تیم در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

تیم سایپا تهران که چند هفته‌ای را با ناکامی پشت سر گذاشته است در این هفته خارج از خانه و در ساری با راه عمران دیدار می‌کند و تیم شهرداری تبریز در گنبد به مصاف تیم هاوش گنبد خواهد رفت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار