بنیانگذار و رهبر انقلاب اسلامی گنجینه‌ای گرانبها برابر ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده است که توانست پیام اسلام را به سراسر جهان صادر کند.
کد خبر: ۳۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶ 14 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان تهران، هر ساله پذیرای هزاران نفر از عاشقان ولایت در ایام سوگواری رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
البرز سال گذشته در 14 و پانزدهم خرداد ماه، میزبان بیش از 70 هزار زائر مرقد مطهر امام از استان‌های مختلف کشور از جمله گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، قزوین، زنجان و ... بود.
در همین رابطه مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفته است: بسترهای لازم برای حضور زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) فراهم شود.
محمدرضا البرزی در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های 26 سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: باید با برنامه‌هایی جامع و اساسی مراسم سالگرد ارتحال امام را در استان البرز اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه کرج هر ساله در روزهای 14 و 15 خرداد شاهد حضور زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین باید تمهیدات اساسی برای پذیرایی از این زائران در البرز به خوبی اندیشیده شود.
این مسئول بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تأکید کرد و افزود: بنیانگذار و رهبر انقلاب اسلامی گنجینه‌ای گرانبها برابر ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده است که توانست پیام اسلام را در سراسر جهان صادر کند.
وی تصریح کرد: بنابراین باید تمام توان و تلاش را به کار بگیریم تا زائران با آسایش و اطمینان کامل در این مراسم شرکت کنیم.
در ادامه این نشست محمد فلاح‌مراد معاون اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز به تشریح برنامه‌های قرارگاه شهید فهمیده متناسب با ایام پیش رو پرداخت.
وی هماهنگی با دستگاه‌ها در شهرستان‌های استان و فراهم کردن بسترهای لازم جهت برگزاری مراسم باشکوه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را مهمترین اولویت دانست و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این ایام و هماهنگی‌های لازم برای پذیرایی از زائران حرم مطهر مهمترین مسئله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار