کد خبر: ۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 08 February 2015

به گزارش روزیکشنبه خبرنگار ایرنا «نعمت الله ترکی» درآیین افتتاحیه مدرسه خیرساز امام رضا (ع) روستای مهرآباد از توابع بخش رودهن با حضورجمعی از مسوولان ، خیرین و خانواده های معظم شهدا دماوند افزود: در بخش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس با تلاش مسوولان استان در سال جاری بودجه ای افزون بر300 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تبریک دهه مبارک فجر، یکی از برکات انقلاب اسلامی را حضور خیرین در صحنه و توسعه مراکز آموزشی، تعلیمی و تربیتی دانست و افزود: دانش آموزان و جوانان کشور، آینده سازان فردا هستند که با توسعه مدارس خیر ساز می توانند در آبادانی کشور سهیم باشند.

معاون استاندار تهران با تجلیل از نیکوکاران و خیرین مدرسه ساز خاطرنشان کرد که در استان از سوی خیرین فعالیت چشم گیری در جهت ساخت مدرسه و نوسازی مدارس صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

 

* مشخصات مدرسه خیرساز امام رضا (ع) در روستای مهرآباد شهر رودهن

رییس اداره آموزش و پرورش شهر رودهن در حاشیه این مراسم گفت: این مدرسه که توسط خیر حاج محمود سینگری احداث شده، دارای 12 باب کلاس و هشت باب اتاق اداری است و زیربنای آن به متراژ یک هزار و 500 متر مربع است.

«مریم رحمانی» افزود: حاج محمود سینگری ازخیرین مدرسه ساز در سال 88 مدرسه امام علی (ع) رودهن را احداث کرد و امروز نیز شاهد افتتاح مدرسه امام رضا (ع) روستای مهرآباد هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار