مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی تشنه معارف نورانی رسول خدا(ص) است، گفت: آموزه های پیامبر و اهل بیت جامعه را به ساحل نجات می رساند.
کد خبر: ۳۵۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 27 December 2016
 حجت الاسلام کاظم لطفیان در جمع کارکنان بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به شخصیت اخلاقی پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: سیره علمی آن حضرت بر میانه روی و دوری از افراط و تفریط استوار بود.

وی ادامه داد: رسول خدا(ص) راه رشد و پیشرفت جامعه اسلامی را نشان داد و امت را در مسیر رشد قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، عقب ماندگی امروز مسلمانان را بخاطر فاصله گرفتن آنان از آموزه های پیامبر دانست و گفت: رشد و بالندگی در پرتو این رهنمودها به وجود می آید.

لطفیان با بیان اینکه مراقبت از گفتار از دیگر روش های آن حضرت بود، عنوان داشت: صداقت در گفتار کیمیای ارزشمندی زندگی است که هم اکنون جامعه نیازمند آن است.

وی، قضاوت عادلانه را از دیگر تجلیات زندگی رسول خدا(ص) عنوان کرد و افزود: این یک مسأله حقوقی و کیفری نیست بلکه قضاوت اخلاقی را هم در بر می گیرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: بنابراین مراقبت از قضاوت نسبت به اطرافیان از اصول مهم زندگی آن حضرت است که اگر مورد توجه قرار نگیرد بدبینی، حسادت، کینه در جامعه گسترش می یابد.

لطفیان با اشاره به اینکه انصاف از دیگر جلوه های شخصیت رسول خدا بود، بیان کرد: آن حضرت در حق دشمنان خود هم بی انصافی نمی کردند.

وی  با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی تشنه معارف نورانی رسول خدا است، گفت: آموزه های پیامبر و اهل بیت جامعه را به ساحل نجات می رساند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار