فرماندار خلیل‌آباد گفت: خلیل‌آباد جزو شهرستان‌های کوچکی است که از حداقل امکانات در بحث خدمات‌رسانی محروم است.
کد خبر: ۳۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 12 May 2015

علی اصغر مرادزاده ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران خراسان رضوی که در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر عمر ماشین‌آلات آتش‌نشانی در شهر خلیل آباد بیش از 25 سال و در شهر کندر بالغ بر 15 سال است.

وی با بیان اینکه آمادگی مطلوب و کامل برای خدمت‌رسانی به مردم در زمان وقوع بحران در گرو امکانات و تجهیزات لازم است، گفت: متأسفانه شهرستان‌های کوچک در این زمینه از حداقل امکانات محروم هستند و خلیل آباد نیز جزو همین شهرستان‌هاست.

رئیس شورای مدیریت بحران خلیل‌ آباد با تأکید بر اینکه عدم استقرار هلال احمر در خلیل آباد سبب بروز نارسایی و مشکلاتی در مواقع ضروری می‌شود، یادآور شد: هلال احمر در شهرستان خلیل‌ آباد مستقل نداریم و تنها پایگاه هلال احمر نیز با پیگیری‌های انجام شده طی دو سال گذشته به صورت جاده‌ای در این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات در تنها پایگاه جاده‌ای هلال احمر در خلیل‌آباد، خواستار استقرار جمعیت هلال احمر و تجهیز امکانات موردنیاز در این شهرستان شد.

مرادزاده با تأکید بر اینکه ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزو اداراتی هستند که حضورشان در مواقع بحران و اضطراری لازم است، اما این ادارات در خلیل‌آباد مستقر نیستند، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت شود که بتوانیم زمینه استقرار تمامی ادارات را به صورت مستقل در خلیل‌آباد فراهم کنیم؛ چرا که وجود ادارات قوت قلبی برای شهروندان است.

وی با اشاره به وقوع چهار زمین لرزه اخیر در منطقه افزود: زلزله قابل پیش‌بینی نیست و امکان فرار از آن وجود ندارد، لذا باید به گونه‌ای عمل کنیم که با آن مقابله کنیم و راه‌های مقابله را نیز به شهروندان آموزش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار