مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای حضور موثرتر در بازار نیاز به طراحی بازارهای هدف و مشتری است، گفت: کیفیت مهمترین اصل در زمینه توجه مشتری به صنایع دستی است.
کد خبر: ۳۴۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 13 December 2016
حسن سروری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی شرق کشور شرکت های تعاونی و صنعت گران صنایع دستی، افزود: صنایع دستی استان ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال ارزان قیمت و رونق اشتغال است.
وی توجه به نیاز بازار را مهمترین اصل در تولید صنایع دستی عنوان کرد و گفت: اعطای تسهیلات ارزان قیمت به صنعت گران، تعاونی ها و پشتیبانی از مشاغل خانگی در حرفه صنایع دستی در چند سال اخیر نتیجه توجه دولت به این بخش است.
وی برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، حضور در نمایشگاه ها و استفاده موثر از نظر مشاوران را شرط لازم در ارتقای کیفیت محصولات دانست.
 مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: ایجاد مزیت نسبی، معرفی محصول سنتی و ثبت نشان جغرافیایی صنایع دستی با قدمت نظیر سفره آردی خراسان جنوبی در جلب بازار داخلی و خارجی موثر است.
سروری، استقبال مردم بیرجند و دیگر شهرستان ها از نمایشگاه صنایع دستی شرق کشور را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: امید می رود مصرف صنایع دستی در سبد کالاهای مصرفی خانوار با برنامه ریزی دقیق قرار گیرد.
وی افزود: در این نمایشگاه 10 شرکت تعاونی از خراسان جنوبی محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
نمیاشگاه یاد شده از 19آذر به مدت پنج روز با عرضه آثار هنری صنعتگران کرمان، همدان،
سیستان و بلوچستان و استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در قالب 105غرفه برگزار شد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار