امام جمعه موقت خورموج گفت: سیاست‌های آمریکا بر اساس تفکر صهیونیسم است که باید قوم یهود بر تمام دنیا سیطره پیدا کند.
کد خبر: ۳۴۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 11 December 2016
حجت‌الاسلام سیدمهدی طاهری امام جمعه موقت خورموج امروز در مراسم محفل انس با قرآن که به مناسبت جشن به امامت رسیدن مهدی موعود(عج) و هفته وحدت در مسجد شهید ملاح خورموج، اظهار داشت: در عصر غیبت امام زمان(عج) هستیم و دیر یا زود ظهور اتفاق می‌افتد و چشم دشمن با ظهور آن حضرت کور می‌شود.

وی افزود: وقتی ظهور نزیک است ما نیاز به آمادگی داریم و برای ظهور امام زمان(عج) آماده باشیم و این آمادگی فردی است.

طاهری ادامه داد: افرادی که مسیر صحیح را برمی‌گزینند و ضمن مطالعه توأم با تدبر و تحقیق و همچنین رعایت احتیاطات لازم، به مطالعه پیرامون نشانه‌های ظهور می‌پردازند، ضمن حفظ روحیه و آمادگی خود برای زمینه‌سازی ظهور آن و پرهیز از گرفتار شدن در فتنه‌های آخرالزمانی بی‌محابا به تطبیق‌های ناصحیح و نادرست نپرداخته و از افتادن در ورطه یأس و ناامیدی دوری می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان دشتی یادآورشد: باید جامعه، خانواده، مدرسه، مسجد، حسینیه، روستا و محله خود را برای حضور و ظهور حضرت مهدی(عج) آماده کنیم.

طاهری اضافه کرد: دشمن نسبت به ظهور از ما جدی‌تر، مصمم‌تر و دقیق‌تر عمل می‌کند چون یهود تجربه خوبی در زمان حضرت موسی(ع) بدست آورد در کتاب تورات و انجیل آینده را دید و دست روی دست نگذاشت آینده را رصد کرد برای آینده برنامه‌ریزی کرد که موسی می‌آید و فرعون را از بین می‌برد.

وی افزود: تمام تلاش دشمن و یهود آن زمان به دنیا نیامدن حضرت موسی(ع) بود و بعد از بدنیا آمدن این پیامبر تمام تلاش یهودی‌ها و فرعون زمان از بین بردن وی بود که اتفاق نیفتاد.

امام جمعه موقت خورموج گفت: حضرت موسی(ع) نور خدا بود و نتوانستند نور خدا را خاموش کنند و کسی باور نداشت که این پیامبر خدا بیاید و فرعون را از بین ببرد اما این اتفاق رخ داد.

طاهری ادامه داد: صهیونیسم یهود و صهیونیسم مسیحی هر دو دارای این تفکر هستند و می‌دانند که آخر الزمان یک منجی می آید اما معتقدند منجی از آل یهود است.

وی افزود: مسیحیت صهیونیستی تلفیقی از تعالیم مسیحیت و یهودی است که از جهتی چشم به منابع و الهـیـات انـجـیـلی دارد و از سـوی دیـگـر آمـوزه هـای تـورات را بـه شـدت دنبال می‌کند.

طاهری گفت: این جریان با تاکید بر عهد عتیق (تورات) و مکاشفات یوحنا در عهد جدید (انـجـیـل) مـعـتـقـدند که ظهور نزدیک است و برای این واقعه مهم باید بـسـتـر لازم را فـراهـم سـاخـت و مـوانـع را از سـر راه بـرداشـت.

وی افزود: آنها معتقدند اول باید دولت صهیون تشکیل و بیت‌المقدس را پاکسازی کرد و اورشلیم را از بین یهود پاک کنند و هر روز بر مردم فلسطین حمله‌ور می‌شوند و از بین می‌برند چون دارای چنین تفکری هستند.

طاهری بیان داشت: یکی از ایده‌های صهیونیسم یهود و صهیونیسم مسیحی این است که مسجد‌الاقصی و مسجد سهله تخریب شود و امروز به جد به دنبال این هستند.

امام جمعه موقت خورموج گفت: سیاست‌های آمریکا بر اساس این تفکر است که باید قوم یهود بر تمام دنیا سیطره پیدا کند و مانعی که در سر آنها وجود دارد ظهور حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) است.

وی افزود: یهود و صهیونیسم معتقدند یکی از عوامل قدرت گرفتن پرشین(ایران) در آخر الزمان قدرت می‌گیرد و قدرت و ثروت از غرب به شرق انتقال پیدا می‌کند و تمام تلاش آنها این است تا این اتفاق نیفتد همه سنگ‌اندازی‌ها که برای ایران بوجود می‌آورند بر اساس این تفکرها است.

طاهری تاکید کرد: انتظار داریم سیاست‌های کلان نظام در راستای مهدویت پیش برود و ارتباط خود با بین‌الملل را بر اساس مهدویت انجام دهد.

وی افزود: امروز باید دولت و مسؤولین برای ظهور حضرت ولی عصر(ع) برنامه‌ریزی کند زیرا نظام متعلق به امام زمان(عج) است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار