رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی گفت: به‌زودی سالن تئاتر قو به انجمن اختصاص پیدا می‌کند و امیدواریم با راه‌اندازی فروش اینترنتی و رفع موانع تولید و اجرا شاهد رونق اقتصاد تئاتر قوچان باشیم.
کد خبر: ۳۴۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 10 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، سید جواد اشکذری ظهر امروز در نشست هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی با فعالان تئاتر قوچان اظهار داشت: تئاتر قوچان همواره برای تئاتر خراسان اهمیت فراوانی داشته و هیچگاه تاریخ تئاتر استان افتخارآفرینی هنرمندان این شهر را فراموش نخواهد کرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی با بیان اینکه وضعیت فعلی تئاتر قوچان مناسب نیست، گفت: تئاتر قوچان با توجه به پیشکسوتان باسابقه و جوانان فعالی که دارد باید دارای حداقل 5 گروه تئاتر باشد که متاسفانه در زمینه ثبت گروه‎های تئاتر در این شهرستان اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: سایت استقرار گروه‌های تئاتر کشور باز خواهد شد و امیدواریم با ثبت گروه‌ها بتوانیم شاهد ایجاد انجمنی پویا در قوچان باشیم. هویت بخشی به گروه‌های تئاتر از اهداف تئاتر استان به شمار می‌آید.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی بیان کرد: طبق اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی کشور شهرستانی می‌تواند انتخابات برگزار کند که بیش از 5 گروه تئاتری ثبت کرده باشد، بنابراین رئیس دفتر تئاتر قوچان به‌زودی از سوی انجمن تئاتر خراسان‌رضوی معرفی می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی با اشاره به مساعدت برای تجهیز امکانات نوری سالن تئاتر قوچان خاطرنشان کرد: بسته‌های فیلم و کتاب را برای تمام شهرستان‌های استان از جمله قوچان ارسال خواهیم کرد. به زودی سالن تئاتر در این شهرستان به انجمن اختصاص خواهد پیدا کرد و امیدواریم با راه‌اندازی فروش اینترنتی و رفع موانع تولید و اجرا شاهد رونق اقتصاد تئاتر قوچان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آثار با کیفیت هنرمندان تئاتر قوچان را در مشهد به اجرا خواهیم گذاشت، گفت: امیدواریم بتوانیم جشنواره تئاتر با مضمون و موضوع خاصی با کمک هنرمندان و مسئولان تئاتر قوچان در این شهر برگزار کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار