معاون سیاسی، انتظامی فرماندار تهران، با بیان اینکه، یکی از وجوه افتخارآمیز دولت تدبیر و امید (دولت یازدهم) برگزاری انتخابات پرشور و بدون حاشیه گذشته مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود، گفت: انتخابات بی بدلیل 94 در اردبیهشت ماه نیز تکرار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 09 December 2016
"علی اصغر ناصر بخت"، به عنوان کسی که دست کم 32 سال سابقه کار در وزارت کشور داشته و به جز دوره هشت ساله دولت احمدی نژاد، تقریبا در تمامی انتخابات برگزار شده در طول انقلاب اسلامی دارای نقش و مسوولیت مستقیم بوده، می گوید: انتخاباتی که در اسفند ماه سال 94 در شهرستان تهران برگزار شد، در شکل اجرا واقعا انتخابات بی بدیلی بود.
وی با اشاره به اینکه مسوولان اجرایی در شهرستان تهران توانستند در برگزاری انتخابات ، طیف ها و جریانات مختلف سیاسی را درگیر کار کند افزود: تمام سعی و تلاش مجریان این بود که انتخابات به گونه ای برگزارشود که نتیجه آن مورد تایید واعتماد عموم مردم باشد.
ناصر بخت گفت: مستنداتی که در این زمینه داریم ، در شهرستان تهران با وجود نزدیک به 3 هزار و 600 صندوق رای (شعبه اخذ رای )، دست کم 40 هزارعامل اجرایی در سطوح مختلف، بیش از یکهزار داوطلب برای مجلس و خبرگان رهبری، و 46 منتخب (16 نفر برای مجلس خبرگان رهبری و 30 نفر برای مجلس شورای اسلامی ) ، تنها 21 شکایت آن هم کم اهمیت از نظر هیات های نظارت و اجرا، واصل شد.
وی با اشاره به اینکه شکایات صورت گرفته حتی به 50 درصد منتخبین ( 46منتخب ) هم نرسید، افزود: این شکایات از طرف داوطلبانی صورت گرفت که در حدود 700 و 800 رای کسب کرده بودند و تنها یکی از داوطلبان شاکی حدود 10 هزار رای بدست آورده بود.
معاون فرماندار تهران حضور بیش از 50 درصدی واجدان شرایط در انتخابات را از دلایل رضایت مندی مردم شهرستان تهران دانست و گفت که در انتخابات پیش رو به این سطح از موفقیت هم بسنده نخواهیم کرد.
 
آسیب شناسی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری
ناصربخت در خصوص برگزاری جلسه ای تحت عنوان، آسیب شناسی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری نیز گفت: از آنجا که هر کاری که انسان در آن دخیل باشد با نقص و کاستی همراه است، این جلسه با حضورهیات نظارت و مجریان در صف و ستاد و به منظور احصاء کم و کاستی ها و اتخاذ راهکارهای لازم، برگزار شد.
وی افزود: به اعتبار آنچه خروجی این جلسه بود ، مشخص شد که در بخش تدارکات، پشتیبانی و سازماندهی نیروها، مشکلاتی وجود داشته که بایستی در انتخابات آینده بر طرف گردد.
وی یادآور شد: با عزم و اراده ای که در مجموعه دولت و خدمتگذاران مردم در شهرستان تهران وجود دارد ما از نظر برگزاری انتخابات با مشکلی مواجه نخواهیم بود.
معاون سیاسی، انتظامی فرماندار تهران افزود:  انتخابات پیش رو را در نهایت دقت و صحت سلامت با حساسیت کافی به گونه ای که اعتماد عموم را جلب کند برگزار خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار