نمایش ' جادوگر کوچولو' نوشته هادی حسنعلی به کارگردانی ثریا امینیان دهکردی از بیستم آذر در مجمع فرهنگی هنری تئاتر امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۳۴۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 07 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش جادوگر کوچولو از سوی واحد نمایش حوزه هنری و گروه تئاتر آرام شهرکرد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد به روی صحنه می رود.
حجت الله شیروانی افزود: این اثر برداشتی آزاد از قصه 'جادوگر کوچولو' اثر اوتفرید پرویسلر آلمانی است، که هادی حسنعلی براساس این متن یک نمایشنامه جدید را نوشته شده است.
وی با بیان این که این نمایشنامه تا پنجم دی ماه روی صحنه است، گفت: این اثر نمایشی برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی شده است و قصه آن از بین رفتن جادوگرهای است که پدری برای بچه هایش هنگام خواب تعریف می کند.
به گفته وی، در این نمایش ژاکلین اعتصامی،مهدی حسام الذاکرین، مهناز نجفی،پگاه قائدی، پریا امینی، زهرا امیرخانی،شیوا عالی پور، مجید علیخانی و رضا حسین زاده نقش آفرینی می کنند و موسیقی این اثر را احسان بسیم تولید کرده و داود امینیان طراحی نور آن را بر عهده دارد.
علاقه مندان می توانند برای دیدن این نمایش از تاریخ 20 آذر تا 5 دی ماه ساعت 10 صبح و 3 بعد ازظهر به سالن آمفی تئاتر امیرکبیر واقع در شهرکرد، خیابان امیرکبیر مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار