استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیاده روی اربعین حسینی تجلی وحدت شیعیان و آزادمردان جهان وعشق و ارادت خالصانه به امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۳۳۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 21 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در جمع عزاداران حسینی موکب 285 قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در محور نجف به کربلا تاکید کرد: تجمع گسترده آزادمردان دنیا، بویژه مسلمانان جهان در پیاده روی اربعین حسینی به دنیا نشان داد که قیام امام حسین (ع) همچنان در تاریخ زنده و جاودانه است.
وی ایستادگی در برابر زورگویان را مهمترین درس قیام امام حسین (ع) دانست و افزود: تمامی آزادمردان دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی امروزه با تاسی از قیام کربلا و با ایستادگی در برابر مستکبران جهان زمینه نابودی آنان را فراهم کرده اند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تداوم نهضت حسینی از سوی مسلمانان جهان باعث تزلزل پایه های حکومت استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا و اسرائیل و سرسپرده های آنان مانند گروه های تکفیری داعش شده است.
وی با اشاره به ضرورت تلاش مسئولان برای ترویج سنت های حسنه یادآور شد: احیای اسلام و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) است.
استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور شرکت در پیاده روی اربعین حسینی به عراق سفر کرده اند.
موکب قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نجف اشرف کنار عمود 285 و در کربلا شارع القبله الحسین (ع) برپا شده است.
11 هزار و 500 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار