فرمانده سپاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: 51 عنوان برنامه برای اجرا در هفته بسیج در سطح شهر و روستا، ادارات و پایگاههای بسیج تدارک شده که اجتماع بزرگ مدافعان با حضور اقشار مختلف بسیج از مهم ترین این برنامه هاست.
کد خبر: ۳۳۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 17 November 2016
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری با محوریت هفته بسیج افزود: در نخستین روز آغاز هفته بسیج که مصادف با اربعین حسینی است بسیجیان در اجتماع بزرگ اربعین مردم زابل شرکت می کنند.
وی بسیج را از الطاف خداوند به واسطه معمار کبیر انقلاب اسلامی به ملت ایران دانست و اظهار داشت: امروز تفکر بسیج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و هر جا موفقیت دیده می شود نشان از داشتن تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه زابل ادامه داد: نقش بسیج امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، کمک به دولت و پیشرفت انرژی هسته ای قابل رویت است. 
وی دیدار با 71 خانواده شهید بسیجی، جلسات هم اندیشی، حضور نخبگان بسیجی در مدارس، افتتاح پایگاه مقاومت، برگزاری چندین یادواره شهدا، واکسیناسیون رایگان دام توسط دامپزشکی زابل، کارگاه سبک زندگی اسلامی، حضور پزشکان در محله ها و ویزیت رایگان، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، نشست منتظران مهدی(عج)، اکران فیلم های مدافعین حرم و مقاومت را از جمله برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.
ثمره حسینی از ساخت 313 خانه محرومین در حوزه شهرستان زابل خبرداد و گفت: از این تعداد 100 خانه محروم که توسط سپاه زابل ساخته شده در هفته بسیج افتتاح می شود.
فرمانده سپاه زابل از برگزاری نخستین گرامی داشت خونخواهان امام حسین(ع) در زابل خبرداد و گفت: اولین کسانی که به خونخواهی امام حسین(ع) قیام کردند مردم سیستان بودند که طبق تاریخ در همان روز این گرامی داشت از سوی سپاه زابل برگزار می شود.
وی گفت: طرح مقابله با اعتیاد از سوی مجمع عالی بسیج شهرستان زابل اجرا و برای رفع موضوع اعتیاد از تمام ظرفیت دانشگاهها، ادارات و سازمانهای مردم نهاد طی مدت زمان مشخص استفاده می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار