معاون وزیر مسکن و شهرسازی:
معاون وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان فردوس گفت: بیمارستان ۱۴۱ تختخوابی فردوس مراحل نهایی و نازک‌کاری خود را می‌گذراند و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 16 November 2016
 حسن علیزاده ، در حاشیه بازدید از بیمارستان شهرستان فردوس اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان 141 تختخوابی فردوس مراحل نهایی و نازک‌کاری خود را می‌گذراند تصریح کرد: کار تجهیز آن نیز به صوت هم‌زمان شروع می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان فردوس در مسیر عبور مسافران و زائران امام هشتم قرار دارد این بیمارستان پیشرفته نیازهای منطقه را تأمین خواهد کرد و دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، اتاق عمل، زنان و زایمان، آزمایشگاه، مراقبت‌های ویژه، سی سی یو، آی سی یو و دیالیز است.
علیزاده تصریح کرد: تامین انشعاب‌های مختلف در حال تامین است و موتورخانه بیمارستان نیز تا یک هفته دیگر استارت می‌خورد.
معاون وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه در حال حاضر 120 نفر در این پروژه مشغول به‌کار هستند گفت: کار محوطه‌سازی بیمارستان نیز در حال انجام است و از هفته آینده عملیات آسفالت آن شروع می‌شود.

200 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستان فردوس خریداری شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در فردوس گفت: 200 میلیارد ریال تجهیزات برای این بیمارستان از قبیل اتاق عمل، رادیولوژی، رادیوگرافی، تخت‌ها و کمدهای بخشهای مختلف خریداری شده است که از هفته آینده به تدریج وارد فردوس می‌شود.
سیدمحمود میرزایی خاطرنشان کرد: دستگاه ام. ار. آی این بیمارستان نیز به‌زودی خریداری و برای نصب آماده می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار