امام جمعه ارومیه:
امریکا دشمن مسلمانان و اسلام است و مسلمانان نیز بایستی همیشه در مقابل انها بایستند و مبارزه نمایند.
کد خبر: ۳۲۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 11 November 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به مباحث معاد، گفت: خداوند متعال در قران کریم فرموده اند نحوه زندگی انسان در زمان مرگ او بسیار موثر می باشد چراکه اگر فرد اهل نماز و عبادت باشد در زمان مرگ نیز راحت جان خواهد داد.

وی با تاکید بر توجه به نماز، اظهار کرد: با توجه به احادیث، روایات و فرموده خداوند در قرآن کریم، توجه به اقامه نماز از مهمترین مباحث معاد بشمار می رود.

امام جمعه ارومیه به اهمیت نظم و انظباط در خانواده ها تاکید و تصریح کرد: خانواده ها سعی کنند در محیط خانواده بیشتر به یک دیگر اهمیت دهند و کاری نکنند که برخی موضوعات همچون شبکه های اجتماعی باعث تزلزل پایه های روابط خانوادگی شان شود.

قریشی با اشاره به انتخابات امریکا و مباحثی که توسط کاندیداها مطرح می شد را مایه تاسف برای انها عنوان کرد و گفت: افرادی که خود را داعیه دار تمدن بشریت می دانستند، عیاشی و بولهوسی از ویژگی های بارزی بود که خود سردمدارانشان نسبت به انها اعتراف می کردند.

وی با بیان اینکه اصلا فرقی نداشت که ترامپ پیروز انتخابات می شد یا کلینتون، افزود: امریکا دشمن مسلمانان و اسلام است و مسلمانان نیز بایستی همیشه در مقابل انها بایستند و مبارزه نمایند.

امام جمعه ارومیه به فرارسیدن زیارت اربعین نیز اشاره کرد و گفت: در روایات امده است هرکس با پای پیاده برای زیارت امام حسین (ع) برود خداوند برای هر قدم ان هزاران حسنه و ثواب می نویسد.

قریشی به بازدید اخیر خود از کارخانه پتروشیمی مهاباد نیز اشاره و تصریح کرد: این کارخانه ظرفیت بسیار مناسبی برای استان ما محسوب می شود و از تمام مسولان و نمایندگان استان نیز انتظار می رود از این ظرفیت برای بهبود وضعیت اشتغال و پیشرفت استان استفاده شود و مقدماتی فراهم گردد که صنایع پایین دستی به لحاظ وجود چنین ظرفیتی در خود استان تولید شود.

 

امام جمعه ارومیه از مسولین مربوطه نیز درخواست کرد تا هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات مسجد جامع ارومیه تلاش کنند تا بازاریان مومن ما برای اقامه نماز در این مسجد با مشکل مواجه نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار