فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: همین که کشورهای بزرگ و قدرتمند در موضوع برجام نشستند و با جمهوری اسلامی ایران چندین ماه مذاکره کردند نشانگر قدرت ایران است.
کد خبر: ۳۲۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 10 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم پایانی مرحله نیمه نهایی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مشهد افزود: دشمنان و کشورهای غربی در طول دفاع مقدس با صدام دست دادند و به روشهای گوناگون او را حمایت کردند و بعد از مدتی همین کشورها او را با خفت و زبونی در زیرزمین دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در عرصه نظامی، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با نیروی انتظامی و بسیج محکم و با قدرت در برابر دشمنان ایستاده اند افزود: دشمنان می دانند که ایران قدرتمند است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: هرچند که در بعضی قسمتها ضعفهایی مشاهده می شود اما در نهایت قدرت ایران بر نقاط ضعف برتری دارد.
وی افزود: دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی و اقتصادی هستند زیرا با رسانه های قوی، زیاد و اعتبارات انبوهی که دارند شبانه روز علیه ایران در حال فعالیت هستند.
امیر سرتیپ اسماعیلی ادامه داد: اسلام و ایران بدون وجود روحانیت مانند کشورهایی می شود که از اسلام فقط حروف آن باقی مانده و علت به نتیجه نرسیدن بیداری اسلامی در برخی کشورها نبود همین روحانیت آگاه و مستقل است.
وی گفت: 10 میلیون حافظ قرآن که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می باشد نجاتبخش کشور است و خادمان قرآن در برابر متفکران غربی پیروزند.
سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهریور گذشته با شرکت 772 نفر از کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) آغاز شد و 200 نفر به مرحله نیمه نهایی آن راه یافتند.
در مسابقات سه روزه مشهد به میزبانی پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) نیز 63 نفر از این برگزیدگان به مرحله نهایی راه یافتند. رقابتهای نهایی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) دی ماه آتی در تهران برگزار می شود.
این مسابقات در بخشهای حفظ کل قرآن، 25 جزء، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، پنج جزء، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر سطح یک و تفسیر سطح دو برگزار شد.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار