هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات‌ها با انداختن رای خود در داخل صندوق، در ابالت نیویورک خطاب به جمعی از هوادارانش از شرکت در این انتخابات اظهار خرسندی کرد.
کد خبر: ۳۲۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 08 November 2016
به گزارش خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون در حالی در حوزه رای گیری به منظور شرکت در انتخابات ریاست جکمهوری حاضر شد که جمعی از حامیانش متشکل از حدود 150 نفر با سر دادن شعار "خانم رییس جمهور" از او و همسرش بیل کابینتون استقبال کردند.

هیلاری و بیل کلینتون رای‌شان را در صندوقی در محل یک مدرسه ابتدایی در نزدیکی خانه‌شان در منطقه چاپاکوآ به صندوق انداختند.

کلینتون به هنگام خروج از حوزه رای گیری با چند نفر دست داده و در گفت‌وگو با برخی حاضران گفت: من به طرزی فوق‌العاده از شرکت در انتخابات خوشحال هستم. دیدن دوستان و همسایگانم من را بسیار خوشحال می‌کند.

کلینتون اظهار کرد: احساس فروتنی می ‌کنم زیرا می دانم چه مسئولیتی سنگینی وجود دارد. مردم بسیاری روی نتیجه این انتخابات و تاثیراتش برای کشور ما حساب باز کرده اند و من در صورتی که به اندازه کافی برای پیروزی در انتخابات خوش اقبال باشم تمام تلاشم را برای آنها انجام خواهم داد.

معاون وی "تیم کین" نیز پیش از کلینتون رای خود را در یک حوزه رای‌گیری در ریچموند ایالت ویرجینا به صندوق انداخته بود.

این در حالی است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا طبق سنت سابقش در روز انتخابات به سراغ بازی بسکتبال با دوستانش در یک پایگاه نیروی زمینی آمریکا در منطقه کلمبیا رفته است. او در سال 2012 نیز در روز برگزاری انتخابات بازی بسکتبال انجام داده بود. او این سنت را در زمان اولین کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 در پیش گرفته بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار