رئیس ستاد عتبات عالیات سبزوار از اعزام هفت کامیون اقلام مورد از شهرستان سبزوار به کربلا خبر داد و میزان کمک‌های مردمی برای برپایی موکب امام رضا(ع) را بالغ‌بر 3 میلیارد و 540 میلیون ریال عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 07 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، علی‌اکبر دلبری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موکب امام رضا (ع) از 20 آبان تا 5 آذرماه سال جاری در میدان بلدیه کربلا آماده پذیرایی از زائرین است، اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی بالغ‌بر هفت کامیون اقلام موردنیاز برنج، شکر، آب‌معدنی، گوشت، ظروف یک‌بار مصرف و حبوبات از شهرستان سبزوار به کربلا ارسال‌ شده است.

وی ارزش این اقلام موردنیاز را بالغ‌بر 3 میلیارد و 540 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هزینه‌های تأمین اقلام به‌صورت کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌ شده و 100 خادم حسینی برای خدمت‌رسانی به زائرین به کربلا اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عتبات عالیات سبزوار با بیان اینکه روزانه بالغ‌بر 140 وعده غذایی در مدت 10 روز بین زائرین اربعین توزیع می‌شود، بیان کرد: سال گذشته نیز برای خدمت‌رسانی به زائران موکب صاحب‌الزمان (ع) با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده بود.

دلبری با بیان اینکه شهروندان سبزواری با کمک‌های نقدی و غیر نقدی در خدمت‌رسانی به زائرین همکاری‌های لازم را داشته‌اند، تصریح کرد: حضور اقشار مختلف مردم جهان در مراسم اربعین حسینی نشان‌دهنده اتحاد بی‌بدیل مسلمانان است و باید با ارائه خدمت خالصانه گامی برای وحدت امت اسلامی برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار