کد خبر: ۳۲۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 31 October 2016


شهردار کرج از اجرای برنامه‌های فرهنگی در این کلانشهر با محوریت مساجد خبر داد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مدیریت شهری یک علم جامع است و نمی‌توان به مدیریت شهری به صورت تک‌ بعدی نگاه کرد.

وی افزود: وقتی سخن از علم مدیریت شهری به میان آورده و مدعی مدیریت جامع و کامل هستیم، به این معنی است که همه موضوعات را باید به صورت کارشناسی شده، علمی و متوازن نگاه کرده و برای آنها برنامه داشته باشیم.

شهردار کلانشهر کرج تصریح کرد: بنابراین در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب بیشترین توطئه‌ها و دسیسه‌ها را برای منحرف کردن نسل جوان و نفوذ و شبیخون فرهنگی علیه ما به کار بسته‌اند، نمی‌توان در حوزه مدیریت شهری تنها به پل‌سازی و آسفالت و خیابان‌کشی اکتفا کرد.

ترکاشوند گفت: در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و به طور کلی مدیریت شهری مرکز استان البرز برنامه‌های متعددی را طراحی، تصویب و اجرا کرده که خوشبختانه اثرگذاری مطلوبی نیز در جامعه داشته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر یکی از قوی‌ترین معاونت‌های شهرداری کرج، معاونت فرهنگی است و به طور مداوم طرح‌هایی طرح‌ها و برنامه‌های متعددی که از سوی شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است را اجرا می‌کند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر اولویت این معاونت حمایت از حسینه‌ها و هیأت‌ها و تکایای مذهبی برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری و سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین (ع) بود و در این راه موفق به حمایت از بیش از یک‌هزار و 300 حسینه و هیأت مذهبی شدیم.

شهردار کرج ادامه داد: یکی از برنامه‌های محوری ما تا پایان سال جاری، اجرای برنامه‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های فرهنگی، مذهبی و معنوی با محوریت مساجد شهرستان کرج و علمای دینی به ویژه ائمه جمعه و ائمه جماعت است.

ترکاشوند اظهار داشت: باید به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که از ظرفیت‌های ارزشمند مساجد و کانون‌های فرهنگی مساجد در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده استفاده صحیح صورت گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: در این حوزه برنامه‌های خوبی داریم که با همکاری و تعامل مساجد کلانشهر کرج به زودی اجرای آنها آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار