مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام توقف باعث مرگ دلخراش راننده کامیون شد.
کد خبر: ۳۲۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 30 October 2016
به گزارش تابناک رضوی،مصطفی افشارنیک اظهار داشت: در پی تماس مردم با اورژانس 115 نیشابور مبنی بر حادثه در یکی از مناطق ییلاقی شهرستان نیشابور بلافاصله آمبولانس پایگاه یک شهری به محل اعزام شد که شاهد صحنه فوت دلخراش راننده کامیون بود.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده در حالی که بار کامیون را خالی کرده و بیرون از کامیون ایستاده بوده است ناگهان متوجه می‌شود که کامیون بدلیل عدم بالا بودن ترمز دستی شروع به حرکت می‌کند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: راننده کامیون به دنبال کامیون راه می‌افتد تا بتواند کامیون را مهار کند اما در همین لحظه کامیون به مانعی برخورد و درب عقب آن که باز بوده به شدت به سر راننده برخورد می‌کند و جراحات وارده به سر وی به حدی بود که قبل از رسیدن تکنسین‌های اورژانس راننده جان می‌دهد.

افشار در پایان تاکید کرد: به رانندگان خودروهای سنگین توصیه می‌شود هنگام توقف به خصوص در سطوح شیب‌دار از ثابت بودن خودرو خود اطمینان حاصل نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار