معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون 15 درصد مهدهای کودک این استان در مناطق حاشیه نشین شهرها فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۱۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 22 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، غلامحسین حقدادی افزود: در مجموع هزار و 450 مهدکودک در سطح خراسان رضوی آموزش افزون بر 28 هزار کودک تا شش ساله را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: از این تعداد 217 مهد کودک در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرهای استان خراسان رضوی دایر هستند.
معاون اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: 100 مهد کودک از این تعداد در مناطق حاشیه نشین کلانشهر مشهد فعالیت دارند.
وی افزود: توسعه آموزشهای مهدکودکی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهری از مهمتری اهداف و برنامه های بهزیستی استان است.
حقدادی ادامه داد: در کنار توسعه مهدهای روستایی، توسعه مهدها در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین می تواند تاثیر زیادی در توسعه آموزشها و ارتقا سطح فرهنگی کودکان داشته باشد.
وی گفت: 620 مهدکودک از مجموع هزار و 450 مهد کودک فعال خراسان رضوی در روستاها دایر هستند که از طرح یک وعده غذای گرم در روز نیز بهره مند می شوند.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی افزود: توسعه اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای مناطق حاشیه نشین نیز امسال مورد پیگیری جدی قرار دارد که امیدواریم با همکاری بیشتر، موفقیت در این زمینه حاصل شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز ثبت نام در مهدهای کودک ادامه دارد پیش بینی می شود امسال تعداد 30 هزار کودک در مهدهای فعا در خراسان رضوی زیر پوشش آموزش قرار گیرند.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار