کد خبر: ۳۱۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 19 October 2016


به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج روز چهارشنبه در سالن قلم این ناحیه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج دراین آیین گفت: هفته تربیت بدنی یادآور شعار سلامت - تندرستی در جامعه است که این مهم در جامعه نیاز به فرهنگ سازی دارد.

فرزاد شعبانی اظهار کرد: خانه و مدرسه به عنوان دو کانون مهم اجتماعی در جامعه باید به ترویج فرهنگ عمومی و تخصصی ورزش در جامعه بپردازند.

وی گفت: اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه به قدری مهم است که باید برای ارتقاء ضریب سلامتی افراد به این بخش مهم توجه ویژه ای شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در ادامه به اهمیت و جایگاه تربیت بدنی در مدارس پرداخت و بیان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ ورزش در مدارس باید به گونه ای هدفمند حرکت کند که دانش آموزان از این زنگ دوست داشتنی که همراه با نشاط و آموزش است به نحو احسن استفاده کنند.

شعبانی گفت: مدارس در استعداد یابی و ارتقاء سلامت و تندرستی مسوولیت خطیری بر عهده دارند زیرا رویکرد در حوزه ورزش مدارس با هدف نهادینه کردن ورزش در برنامه روزانه در بین دانش آموزان و اولیاء و همچنین قهرمان پروری دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی است.

وی ضمن قدردانی از تلاش های معلمان تربیت بدنی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج بیان کرد: با توجه به نقش الگویی معلمان تربیت بدنی و تاثیر گذاری آنان روی دانش آموزان لازم است در مدارس دانش آموزان را در فعالیت های مختلف ورزشی بر اساس توان ،مهارت و علاقه آنان تحت پوشش قرار داد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اظهار کرد: به همت معلمان تربیت بدنی در سال تحصیلی 95-94 این ناحیه مقام اول استانی را در ارزیابی سالانه تربیت بدنی در استان البرز کسب کرد.

شعبانی خواستار مشارکت معلمان تربیت بدنی در اجرای دقیق برنامه ها و طرح های ورزشی درسال تحصیلی 96-95 از جمله نرمش صبحگاهی ، المپیادهای درون مدرسه ای، تشویق و هدایت دانش آموزان در مسابقات و فراگیری دوره های تخصصی و اخلاق ورزشی در مدارس این ناحیه شد.

وی بیان کرد: امیدواریم در سال تحصیلی 96-95 به کوشش معلمان تربیت بدنی و دانش آموزان البته با حمایت ویژه اولیای آنان در این ناحیه بتوانیم در مسابقات و المپیاد ها موفق به کسب مقام های برتر در حوزه ورزش شویم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در ادامه از تلاش و همت بالای دو دانش آموز این ناحیه درالمپیاد های برون مرزی قدردانی کرد و افزود: دانش آموزان علیرضا خجسته و کیمیا علیزاده توانستند برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.

شعبانی گفت : علیرضا خجسته با نگاهی دینی - ملی از حضور در المپیاد به دلیل اینکه حریف ورزشی اش اسرائیلی بود گذشت که تفکر این ورزشکار و افتخار آفرینی کیمیا علیزاده نیز در المپیاد ریو 2016 برای ایران اسلامی که هر دو قابل تحسین و افتخاری برای این ناحیه در سطح استان و کشور هستند.

در این آیین از معلمان تربیت بدنی ناحیه یک که حائز مقام در مسابقات منطقه ای و استانی شده بودند تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار