کد خبر: ۳۱۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 16 October 2016


عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه سه سطحی تقاطع غیر همسطح مهرویلا یکی از پروژه‌های عظیم، کلان و مهم کلانشهر کرج است، گفت: این پروژه یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج،‌ سعید فیروزگاه اظهار داشت: تقاطع مهرویلا به‌رغم کلان و هزینه‌بر بودن مطابق با سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» است، با توجه به فضاها و گالری تجاری تعبیه شده در این پروژه و منابع مالی آزاد شده از محل بهره‌برداری از آن، عملاً بخش قابل توجهی از هزینه‌های پروژه تأمین و این مهم به کاهش هزینه‌های تمام شده طرح کمک شایانی خواهد کرد.

به گفته فیروزگاه به علت عدم انجام به موقع تملکات واقع در مسیر این پروژه و معارضاتی که در اجرای این پروژه وجود داشت، پیشرفت فیزیکی این پروژه کند بود که در دوره چهارم با تدبیر و درایت مدیریت شهری با انجام تملکات اجرای این پروژه آغاز و پیشرفت خوبی به همراه داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اجرای پروژه‌های کلان را عامل توسعه شهری و خروج از بن‌بست‌ها دانست و افزود: این اقدامات با اهداف پایبندی به اصول صداقت، صراحت و عدالت به ثمر می‌نشیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار